שירותי גבייה למשרדי רואי חשבון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
בניית מערך גבייה לצורך חובות אבודים

בעולם שבו המספרים הם האלמנט המניע של שוק העבודה, תפקידו של משרד רואי חשבון בתהליכי העבודה, הוא תפקיד משמעותי עם תרומה בכל תחומי העיסוק והחיים. בה בעת, רואה חשבון בעצמו הוא איש מקצוע שצריך לשמור על תהליכי גביית חובות תקינים, לאורך חודשים ארוכים לצד תהליכי העבודה הקבועים. יציבות המשרד והיכולת לפתח את החיים המקצועיים, תלויה בקבלת שירותי גבייה בינלאומית, של מקצוענים ובעלי ניסיון בתחום. אם אתם רואי חשבון , עכשיו תוכלו לספק שירותי גבית חובות ללקוחות שלכם וכך לספק להם ערך מוסף. אפשר להאציל את האחריות והסמכות לחברה שיודעת בדיוק מה הם האתגרים איתם אתם מתמודדים ויכולה לסייע ביצירת תזרים מזומנים שוטף.

שלוש סיבות לבצע גביית חובות מסודרת במשרד רו"ח

העבודה על חיפוש חובות אבודים לטובת משרד רואי חשבון מבוססת על שלוש הנחות ייסוד מקצועיות:

  1. הזמן – משאבי הזמן של צוות המשרד הם מוגבלים ועל כן אל לכם לנצלם בצורה לא יעילה.
  2. הניסיון – ככל שיש ידע רב יותר בניהול תהליכי גבייה, מורכבים ככול שיהיו, כך רף ההצלחה עולה.
  3. שביעות הרצון – מחלקת שירותי גבייה לעסקים מבצעת עבודה רגישה מאוד. היכולת לבצע עבודה זו בצורה מקצועית ובה בעת לשמר את הקשר עם הלקוח לאורך תקופה ארוכה, היא המיומנות המקצועית הנדרשת, אותה מביאים לעסק שלכם אנשי שירותי גביה בינלאומית.

ניהול קבוע של מומחים מקצועיים

כשיש כל כך הרבה משימות אותן אתם צריכים לנהל לאורך החודש, לטובת הלקוחות ולטובות העסק שלכם, ההאצלה של הסמכות לעבודה על גביית החובות שלכם, מפנה לכם זמן. יחד עם זאת, היא מאפשרת גם שקט נפשי. אתם יודעים בוודאות גמורה שהכסף מגיע אל חשבון הבנק שלכם ישירות, ורק לאחר מכן על בסיס ההצלחה של אנשי החברה איתה אתם עובדים, יועבר התשלום על תרומתם. הידע והניסיון של אנשי הצוות שלנו, מיתר את הצורך בפנייה אל עורכי דין או בחיכוכים מיותרים עם הלקוחות שלכם, על נושאים פיננסים. בה בעת, אנו יודעים לתת את התמיכה לעסק שלכם, מא' ועד ת' על מנת לאפשר לכם לנהל משרד באחריות ומקצועיות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גבייה נכונה ומקצועית
מסייעת לעסק לשגשג

ליצירת קשר