ייעוץ מקצועי בתחום הגביה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אתם נועלים את דלת המשרד על עוד יום עבודה מוצלח, מתניעים את הרכב ונוסעים הביתה. עוד שנה קלנדרית תמה, ואתם חשים סיפוק. העסק שלכם משגשג, ניכר כי העובדים שבחרתם מסורים לכם, הרווח טוב מתמיד ודו"חות ההכנסות מול ההוצאות לחלוטין לטובתכם. סך הכל – יש לכם סיבות טובות להתגאות, לא?
אז זהו, שלא בטוח. חוב קטן מלקוח אחד טרם הוסדר, וחוב אחר מלקוח גדול יותר טורד את מנוחתכם, ועוד כמה חובות בינוניים שהייתם שמחים לו היו משלמים בזמן טרם עשו זאת – מצג הרווח הינו מצג שווא מאחר ולקוחותיכם, חלקם הנאמנים ביותר, טרם הסדירו את חובם כלפי החברה. קול קטן מנקר במעמקי ראשכם ואומר לכם שלמרות הסיפוק שאתם חשים, עד שלא יגבו החובות מהלקוחות השונים – לא תוכלו לנוח על זרי הדפנה.

למה זה קורה?

אנחנו יודעים שאתם עובדים קשה, ושהחברה שהקמתם במו ידיכם חשובה לכם. בסופו של דבר, הסכומים הקטנים, כמו גם הגדולים, מצטברים לסכום לא מבוטל שהייתם שמחים לו היה מתווסף לחשבון הבנק של החברה, וגם מנהל הבנק שלכם היה מבליע חיוך של סיפוק. אז למה בכל זאת אתם נתקלים בחובות שלא הוסדרו?
כמו בכל עסק, ישנם לקוחות שמשלמים בזמן, וישנם לקוחות שמתמהמהים עם התשלום. הנתון הזה, בשילוב עם אנשי מכירות המתקשים לבצע את תהליך הגביה בסוף ההתקשרות (על אף שבגזרת המכירות והשירות אתם מרוצים מהם) – גורם להיווצרותם של לא מעט תיקי לקוחות שעדיין "סוחבים" חובות.

אז מה עושים?

הדרכות בנושא גבייה

מתמקצעים בנושא הגבייה . גבייה יעילה דורשת מערך הדרכה המתאים לצורכי נציגי הגבייה בעסק. פונים לאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום הגבייה שניהלו מערכי אשראי וגבייה ומכירים באופן שוטף שיטות גבייה שמביאות תוצאות מיידיות, שיודעים להעביר את הידע, הכלים ושיטות העבודה המתאימות באופן ספציפי לעסק.
ההדרכה יכולה להיות סדנא או יום עיון בנושא הגבייה שבו מתמקדים בנושאים החשובים שקריטיים לעסק ולוקחים סיטואציות ואירועים של בעיות גבייה שקיימים בעסק עליהם מבצעים סימולציות, סיעור מוחות, פתרונות אפשריים, תסריטי שיחה וטיפול בהתנגדויות .
ההדרכה יכולה להיות קורס פנים ארגוני בין מספר מפגשים בו לומדים מהבסיס מה חשיבות הגבייה בעסק, מהם הקריטריונים למתן אשראי ללקוחות? מתי מעבירים לקוח לטיפול הגבייה? כיצד ניתן לגבות ביעילות ובמקביל לשמר את הלקוח? איך מתבצע תהליך הגבייה? מה הקשר בין תהליך הגבייה לחווית לקוח? איזה כלים קיימים לשיפור ביצועי הגבייה? כיצד ניתן לשפר את כישורי המשא ומתן של נציג הגבייה ? איך לתגמל ולתמרץ את נציגי הגבייה ? מתי מפסיקים את ההתקשרות עם הלקוח ? ועוד
ליווי וייעוץ מקצועי בתחום הגבייה
ניתן להשתמש במקביל בשירותי הליווי והייעוץ בנושא הגבייה. כיצד ניתן להגיע למצוינות ואיכות במערך הגבייה? מה עושים כדי למנוע בעיות גבייה ? איך ניתן לזהות בעיית שורש וטיפול במניעתה? מהם עלויות ניהול הגבייה בעסק וכיצד ניתן לייעל אותם ? כיצד בונים מערך דיווח ובקרה להנהלה ? אילו מדדים מרכזיים ניתן למדוד בעסק ?.

גבייה במיקור חוץ

בנוסף , להתמקצעות נציגי הגבייה והליווי השוטף ניתן להיעזר בשירותי גבייה במיקור חוץ של חובות ישנים שהצטברו עד כה למרות מאמצים חוזרים ונשנים של נציגי הגבייה, חובות אלו לא שולמו ויש סכנה מיידית שהחובות הללו יהפכו לחובות אבודים. כמובן שהגבייה מבוצעת על ידי גוף מקצועי שמתמחה בגבייה בהיבט חווית הלקוח , שיודע גם לגבות את הכסף וגם לשמור על חווית הלקוח ועל המוניטין של העסק.
"מרכז הגבייה הישראלי" מתמחה במתן מענה לנושא תזרים המזומנים ופיתוח העסק תוך מציאת פתרונות יצירתיים ומתן שירותי ליווי וייעוץ מקצועי במטרה לשפר את התוצאות העסקיות ותזרים המזומנים של העסק.
במסגרת הפתרונות היצירתיים של עידן פיננסי חדש בתחום הגבייה ניתן להתאים לעסק סדנא פנים ארגונית, ימי עיון, הדרכה אחד על אחד, הדרכה לאנשי מכירות שעוסקים בגבייה, הדרכה לבעלים, למנכ"ל, לסמנכ"ל הכספים, למנהל הגבייה, לאנשי הכספים ועוד. כמו כן, עידן פיננסי חדש מציעה טיפול מלא בגבייה במיקור חוץ החל מגבייה רכה, גבייה בשטח, גבייה בהוצאה לפועל וגבייה משפטית הכול תחת קורת גג אחת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גבייה נכונה ומקצועית
מסייעת לעסק לשגשג

ליצירת קשר