חובות אבודים מלקוחות נעלמים – משימה לצוותים מיומנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
גביית חובות מלקוח שנעלם

בתור מנהלים של חברה משפחתית קטנה, אתם במידה לא מבוטלת נושאים על גבכם את מירב הנטל בכל מה שנוגע להתקשרות עם הלקוחות לטוב ולרע. כאשר מערכת היחסים עם הלקוחות שלכם היא טובה ומיטיבה, התקשורת עם הלקוחות היא חלק מהנה ומיוחד במינו מיום העבודה שלכם. לעומת זאת, אם אחד מן הלקוחות מסרב לשלם על השירותים שקיבל והוא מתחמק מתקשורת, אתם עלולים במהירות להגיע למצב שבו יש לך חברה שלכם חובות אבודים ואתם צריכים לבצע את הליך גביית חובות ויפה שעה אחת קודם. רבים מבעלי העסקים הקטנים, אינם מעוניינים לבצע את הליך גביית חובות מסיבות שונות, ולא מבינים מהי המשמעות של חובות אבודים לטווח הארוך. כדי לעזור לכם לקחת אחריות ולהשקיע בתהליך בניית מערך גבייה, אספנו לכם את כל הסיבות שבגללן תרצו לגבות חובות אבודים.

אל תוותרו על חובות אבודים

אף על פי שלא פשוט לבצע תהליך גבייה של חובות אבודים, אתם צריכים להשקיע מאמצים בתהליך האיתור של הלקוחות שלכם. יש לכך כמה וכמה סיבות ממש טובות, ואנחנו אספנו לכם את הסיבות המרכזיות והחשובות ביותר:

  1. פעילות החברה הרציפה – בשביל לפתח את בית העסק שלכם ולהפוך אותו לבית עסק רווחי הרבה יותר, צריך לשמור על מאזן מזומנים יציב, המבוסס על גביה מכל לקוחות החברה.
  2. האמינות אל מול הלקוחות האחרים – במידה ואתם רוצים לשמור על מוניטין רציני ומקצועי כלפי חוץ, צריך להשקיע בתהליך גבייה, אפילו אם מדובר על תהליך גבייה בינלאומית שדורש מכם המון מאמצים. הלקוחות האחרים אז הוא שמדובר על חברה אשר דורשת את אשר מגיע לה, ולא ינסו לפגוע בשגרת התשלומים הקבועה בחוזה שלכם.
  3. התיישנות החובות – אם חלילה הגעתם למצב שבו חלה התיישנות על החובות של לקוחות אבודים, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקבל את הכסף שהלקוח חייב לכם. ולכן כדאי לפעול מבעוד מועד בשביל לבצע את הגבייה.
  4. שיפור השירות לעתיד לבוא – כאשר מבצעים גבייה בינלאומית, בעזרת שירותי גבייה חיצוניים, ניתן להבין מהי הסיבה שגרמה ללקוח להתחמק מתשלום ולשפר את השירותים או התנאים בהם אתם מתקשרים עם לקוחות, לטובת העתיד.

ללקוח שלא שילם – יש סיבה

לכל לקוח אשר בוחר שלא לעמוד בהסדר התשלומים, חייבת להיות סיבה רציונלית והגיונית. גם אם אתם לא מצליחים להבין את הסיבה, מן הראוי להשקיע מאמצים ביצירת ערוץ תקשורת פתוח, המבוסס על שירותי גבייה, בשביל למצוא את הדרך להשיב חובות אבודים אל החברה שלכם. על אחת כמה וכמה אם אתם צריכים את הכסף על מנת להמשיך ולפתח את החברה שלכם, וחשוב לכם לבצע תהליכי גבייה יעילים שעונים על כל הדרישות של בית העסק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גבייה נכונה ומקצועית
מסייעת לעסק לשגשג

ליצירת קשר