גביית חובות – תהליך מקצועי שדורש הכירות עם החוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
גביית חובות כמו מקצוען

גביית חובות היא משימה מורכבת במיוחד אשר המלווה את מחזור חייו של כל בית עסק בישראל ובעולם. מצד אחד, אתם יכולים לסמוך על הפקידים ואנשי הצוות בחברה שלכם, שיבצעו את תהליך גביית החובות באופן קבוע במיוחד עם אתם עדיין נמצאים בשלבים הראשונים של הקמת בית העסק. לחילופין, יש פעמים שבהן דווקא האפשרות לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים אשר עובדים במתן שירותי גביה ויודעים כיצד ניתן לנהל הליכי גבייה מורכבים, היא החלטה שתשפר בצורה מדהימה את האפקטיביות של תהליך הגבייה שלכם, ותיצור את התנאים המושלמים לניהול בית עסק בצורה אחראית. אבל מה הם בדיוק הסטנדרטים המקצועיים שאתם רוצים לדרוש ואנשי חברת הגבייה שלכם? כל הפרטים בכתבה הבאה.

ארבעת האלמנטים המקצועיים של הליך גביית חובות

כל מי שעוסק בתחום גביית החובות, צריך להכיר לעומק את ארבעת האלמנטים הבאים בתהליך העבודה:

  1. ניהול תזרים מזומנים – תזרים המזומנים חלק בלתי נפרד מהחיים של החברה שלכם, והוא זה אשר יקבע את מידת ההצלחה של בית העסק, לטווח הארוך. ועל כן, אתם רוצים להרגיש בנוח לשתף את אנשי החברה איתה אתם עובדים, דרישות מינימליות מבחינת שירותי גביה, לניהול תקציב העסק בצורה נכונה.
  2. טיפול בבעיית חובות אבודים – גביית חובות, מבוססת בדרך כלל על חיפוש אחרי חובות אבודים. לפעמים אתם אפילו לא יודעים שיש לכם חוב אבוד, ורק כאשר אנשי הצוות בחברה שאיתה אתם עובדים נכנסים לתמונה, מתגלה חומרת הבעיה.
  3. פריסת תשלומים נוחה ללקוח – יחד עם אנשי חברה גבייה בינלאומי ניתן ליצור הסדר פריסת חובות ראלי והגיוני, שמתאים גם ללקוחות הכי בעייתיים ומורכבים של החברה שלכם. כך שאתם תקבלו את מלוא הסכום שמגיע לכם והלקוח ירגיש שאתם באתם לקראתו.
  4. יצירת תקשורת פתוחה עם הלקוח – בשונה מעבודה עם אנשי צוות בתוך החברה שלכם, הפניה לשירותי גביה חיצוניים, היא החלטה שמאפשרת להשקיע יותר זמן ביצירת ערוץ תקשורת עם הלקוחות, ולהתמקד באלמנטים מקצועיים יותר של תהליכי העבודה בבית העסק שלכם.

הגדרות העבודה הבסיסיות – של הצוות המקצועי שלנו

אם חשוב לכם לפנות לחברה מקצועית בתחום שירותי הגביה, אתם צריכים לבדוק שהחברה יודעת, יודעים לתת את הסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר בכל אחד מהפרמטרים שקיימים בתחום הגביה נכון להיום. זוהי בדיוק המשימה של אנשי הצוות המקצועיים בחברה שלנו, אשר עושים לילות כימים בשביל להביא לידי ביטוי את הדרישות של כל לקוח, בעבודה על תיקי גבייה מורכבים ומסובכים. אנו מבינים מיהו הלקוח שלכם, ולומדים מה הם הדרכים האופטימליות ליצור ערוץ תקשורת פתוח ורציף עם לקוחות גם אם הם מסרבים לשלם. בצורה כזו, אנחנו מבטיחים סטנדרט שירות ששומר על מערכות היחסים המקצועיות החשובות ביותר שיש לעסק שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גבייה נכונה ומקצועית
מסייעת לעסק לשגשג

ליצירת קשר