גביית חובות במשרדי עורכי דין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
בניית מערך גבייה לצורך חובות אבודים

עומסי העבודה במשרדי עורכי הדין הגדולים של מדינת ישראל, יוצרים מגוון רחב מאוד של אתגרים ניהוליים לאחראיים בדרגים השונים. ואולם, אם יש אתגר אחד שיכול להשפיע על כל ההתנהלות של המשרד לטווח הארוך, היא משימת הגבייה. אי אפשר לפתח את המשרד ולפנות לתחומי עיסוק חדשים ללא המימון הדרוש לתהליך, והמימון מגיע מתוך התשלומים של הלקוחות שלכם. מהירות העבודה היא היתרון המשמעותי ביותר של בניית מערך שירותי גבייה או עבודה עם מומחים בתחומי גביה בינלאומית. אבל, אי אפשר לעשות את הצעד הראשון בתחום בלי להבין מה הן ההשלכות והיתרונות על העסק שלכם.

שירותי גביית חובות במשרדי עורכי דין – תקשורת אפקטיבית היא שם המשחק

במידה מסוימת היכולות של שירותי גביית חובות במשרדי עורכי דין מבוססות על:

  1. קבוצה מקצועית של נותני שירותים בעלי ניסיון ורב שנים המחזיקה בכלים בין אישיים מתקדמים, על מנת לשאת ולתת עם הלקוח ולהימנע מטיפול משפטי מורכב ויקר.
  2. הקפדה על יצירה אווירה ושיחה בתנאים חיוביים ומקצועיים עם הלקוח, שימור לאורך זמן ויצירת מערכת יחסים אמינה ומכבדת, כדי לשמר את הלקוח לאורך זמן.
  3. עבודה בשקיפות מלאה אל מול המשרד שלכם. כל פעולה שמתבצעת מקבלת דיווח מפורט ונרחב, כך שאתם יכולים להעריך את המצב שלכם לאורך זמן ולהבין מה הוא הצורך הנוכחי.

תהליכי עבודה קבועים וידועים מראש

הפרקטיקה של עבודה עם שירותי גבייה בינלאומית, כחלק מתהליך בניית מערך גבייה, הוא צעד נוסף וחשוב בדרך ליכולת שליטה אבסולוטית בתהליכי גביית חובות. לא מדובר על משימה של מה בכך, שכך אם אין לכם מספיק ניסיון מספק בניהול גבייה מוצלחת, זו עשויה להיות בעיה מאתגרת. לא רק ברמת התקשורת עם הלקוחות, אלא גם בניהול של השלבים השונים בתהליכי הגבייה, חברה חיצונית יכולה להגיע להישגים רלוונטיים למשרד, מבלי לפגוע בשגרת היום יום אל מול הלקוחות. וכאשר התשלום מבוסס על תוצאות בלבד, קל עוד יותר לאפשר ניהול נכון של מהלכים רחבים בעסק לאורך זמן ומתוך עבודה חיובית עם הלקוחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גבייה נכונה ומקצועית
מסייעת לעסק לשגשג

ליצירת קשר