איך לגבות כספים מלקוחות? המדריך לבעל העסק המתחיל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
מדריך של גביית חובות

תהליך ההקמה של בית העסק הוא עניין סמוך ומורכב, אבל אין שום רגע לאורך הדרך שמכין אתכם למשימה הכי חשובה של כל חודש, משימת הגבייה. כשיש לכם לקוחות קבועים, אתם רוצים לעשות את הכל על מנת לשמור על תקשורת חיובית ולהעניק שירותים מעולים לכל צורך, מבלי לפגוע בתזרים המזומנים והפרנסה שלכם. אכם, שאלת השאלות היא איך לגבות כספים מלקוחות, ועליה אתם רוצים לענות בעזרת שירותי גבייה מקצועיים. בכל מה שנוגע לשירותי גביית חובות – הכי חשוב לדעת שיש מגוון רחב של נותני שירותים ואנשי מקצוע איתם אתם יכולים לעבוד, ולכן אתם רוצים לבחור את נותן השירותים בצורה מקצועית ועל בסיס תהליך התאמה מנוסה.

איך לבחור שירותי גביה?

על מנת לבחור שירותי גביה או שירותי גבייה בינלאומית, אתם צריכים להבין מה הן הדרישות העסקיות שלכם ומה חשוב לכם לקבל כחלק מתהליך העבודה עם החברה. ולשם כך רצוי להתייחס לארבעה פרמטרים מרכזיים והם:

  1. סוג השירותים אותם אתם מספקים ללקוחות – האם מדובר על לקוחות חד פעמיים שמקבלים מכם את השירותים ולאחר מכן לא עושים שימוש נוסף בשירותי החברה? או שמא אלו הם לקוחות שמקבלים מכם שירותים לאורך תקופה ארוכה וצריכים לשמור על קשרים עם החברה, או להחזיק בציוד של החברה? במקרה כזה, הצורך בגבייה יהיה הרבה יותר משמעותי ואתם לא תצליחו לנהל את התקשורת מול הלקוח ללא שירותי גביה מקצועיים.
  2. מי הם הלקוחות שלכם – האם מדובר על לקוחות ישראלים, ואז שירותי גביה יכולים להיות שירותים מקומיים, או שאתם מעניקים שירותים גלובליים ואז הציפייה היא לקבל שירותי גביה בינלאומית, המתנהלים במגוון שפות לטובת הקהל שלכם.
  3. נפח העבודה החודשי שלכם – ככל שיש לחברה שלכם יותר לקוחות, כך תהליך הגביה הוא מורכב ואתם רוצים להשקיע בו יותר משאבים. אתם לא רוצים להגיע לסיטואציה של חובות אבודים, ולכן חשוב לא להתעלם מהבעיה ולבחור מבעוד מועד אחראיים לתחום הגביה.
  4. שירותים פנימיים או חיצוניים – האם אתם רוצים ליצור מחלקת שירות גביה בתוך בית העסק, או בעזרת מחלקת שירותי גבייה לעסקים של חברה חיצונית אשר מסוגלת לשמור על סטנדרט השירותים המתאים לכם וליצור את סביבת העבודה האידילית לתקשורת עם הלקוחות שלכם.

האחריות שלנו, לשירות הנכון ביותר לכם

כל מה שאתם צריכים לעשות, על מנת לקבל שירותים מקצועיים של בניית מערך גבייה, היא להחליט מה הם הצרכים שלכם. כמובן שצריכה להיות נכונות לעשות את כל המאמצים לקבל שירותים של חברות מיומנות ומנוסות בתחום, במיוחד לאור העובדה שמדובר על כספי החברה שלכם. ועל כן, ראוי לקחת את הזמן ולבחור רק את אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים ביותר בתחום הגביה שפועלים כיום בזירה המקומית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גבייה נכונה ומקצועית
מסייעת לעסק לשגשג

ליצירת קשר